שוב המזל שלי....

צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא Go down

שוב המזל שלי....

הודעה by erlid on 07/03/12, 03:53 pm

החלפנו לא מזמן ראוטר
קיבלנו מבזק ראוטר חדש שתומך במהירות יותר גבוהה
והתחיבנו ל3 שנים בשבילו
עכשיו האינטרנט מתנתק כל בערך 30 דקות לאיזה שניה(רע מאוד לRS)
והאינטרנט סתם ממפסיק לפעול למרות שכאילו יש אינטרנט מידי פעם עד שהראוטר מתאפס
חיפשתי בגוגל מסתבר שזה בעיה בדגם של הראוטר וקורה לכל בעלי הראוטר הזה -.-

למישהו יש רעיון אייך משכנעים את בזק להחליף לנו ראוטר פרט ללהיתקשר עליהם כל ניתוק שני(כי עד שהם יענו אני יפספס ניתוק אחד) עד שהם יתיעשו ויחליפו...

עריכה:
התקשרתי לבזק אחרי 40 דקות ענו לי עדכנו את הראוטר ואמרו שזה יסתדר.....
עברה מאז חצי שעה ושוב התנתק האינטרנט....


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
אורח צריך עזרה בנושא כלשהו? שלח לי הודעה

erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5582
גיל : 24

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by TemanNinja on 07/03/12, 05:03 pm

תתקשר ותבקש שיביאו טכנאי
avatar
TemanNinja
מנהל קלאן צאט
מנהל קלאן צאט

Male
מספר הודעות : 3383
גיל : 20
מיקום : לסטר

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by erlid on 07/03/12, 05:08 pm

War Lion כתב:תתקשר ותבקש שיביאו טכנאי
זה לא יעזור הראוטר בעיתי זה כל הדגם!!!!!


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
אורח צריך עזרה בנושא כלשהו? שלח לי הודעה

erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5582
גיל : 24

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by S.D.68 on 07/03/12, 06:29 pm

תתקשר ותזמין טכנאי תדגיש להם שהבעיה היא במודם ולא מאצלם (למרות שהם יכולים לבדוק את זה)
הם מחוייבים להחליף לך את המודם אם הם לא מוכנים להחליף תבקש לדבר עם האחראי או מישהוא בדרגה יותר גבוהה


[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
S.D.68
מנהל פורום כללי
מנהל פורום כללי

Male
מספר הודעות : 2035
גיל : 104
מיקום : snoopland's

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by erlid on 07/03/12, 06:54 pm

אחרי הטלפון השני ושכנוע שלהם באמיתותו של גוגל הם אמרו שאנחכנו יכולים ללכת לחנות שלהם להחליף לדגם השני
(עכשיו קרס לי שוב-קריסה הבאה ב14:32 לפי השעון של המחשב שלי-10 דקות אי דיוק)


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
אורח צריך עזרה בנושא כלשהו? שלח לי הודעה

erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5582
גיל : 24

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by S.D.68 on 07/03/12, 06:58 pm

מקווה בשבילך שזה לא בתוספת תשלום חחח


[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
S.D.68
מנהל פורום כללי
מנהל פורום כללי

Male
מספר הודעות : 2035
גיל : 104
מיקום : snoopland's

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by Fairy Tanya on 07/03/12, 07:11 pm

erlid כתב:אחרי הטלפון השני ושכנוע שלהם באמיתותו של גוגל הם אמרו שאנחכנו יכולים ללכת לחנות שלהם להחליף לדגם השני
(עכשיו קרס לי שוב-קריסה הבאה ב14:32 לפי השעון של המחשב שלי-10 דקות אי דיוק)

קרה לי אות והדבר עם נטוויז'ן אולי אזצלהם במערכת אין התאמה בין הספק לתשתית, וגם אם אמרת שלמי שיש את הדגם ש להראוטר הזה יש בעיו תכאלה אז כן כדאי מאוד שתחליף.......


[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Fairy Tanya
מנהל ראשי
מנהל ראשי

Female
מספר הודעות : 2238
גיל : 26
מיקום : Camelot

חזרה למעלה Go down

Re: שוב המזל שלי....

הודעה by erlid on 07/03/12, 07:23 pm

וקרס שוב....
ואם זה קורה לרוב (או בעיות בסגנון של זה)לכל מי שיש את הדגם הזה כמעט(לפי גוגל) אז זה בטוח בעיה בראוטר


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
אורח צריך עזרה בנושא כלשהו? שלח לי הודעה

erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5582
גיל : 24

חזרה למעלה Go down

צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא חזרה למעלה


 
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה