שוב המזל שלי....
4 posters
עמוד 1 מתוך 1
שוב המזל שלי....
החלפנו לא מזמן ראוטר
קיבלנו מבזק ראוטר חדש שתומך במהירות יותר גבוהה
והתחיבנו ל3 שנים בשבילו
עכשיו האינטרנט מתנתק כל בערך 30 דקות לאיזה שניה(רע מאוד לRS)
והאינטרנט סתם ממפסיק לפעול למרות שכאילו יש אינטרנט מידי פעם עד שהראוטר מתאפס
חיפשתי בגוגל מסתבר שזה בעיה בדגם של הראוטר וקורה לכל בעלי הראוטר הזה -.-
למישהו יש רעיון אייך משכנעים את בזק להחליף לנו ראוטר פרט ללהיתקשר עליהם כל ניתוק שני(כי עד שהם יענו אני יפספס ניתוק אחד) עד שהם יתיעשו ויחליפו...
עריכה:
התקשרתי לבזק אחרי 40 דקות ענו לי עדכנו את הראוטר ואמרו שזה יסתדר.....
עברה מאז חצי שעה ושוב התנתק האינטרנט....
קיבלנו מבזק ראוטר חדש שתומך במהירות יותר גבוהה
והתחיבנו ל3 שנים בשבילו
עכשיו האינטרנט מתנתק כל בערך 30 דקות לאיזה שניה(רע מאוד לRS)
והאינטרנט סתם ממפסיק לפעול למרות שכאילו יש אינטרנט מידי פעם עד שהראוטר מתאפס
חיפשתי בגוגל מסתבר שזה בעיה בדגם של הראוטר וקורה לכל בעלי הראוטר הזה -.-
למישהו יש רעיון אייך משכנעים את בזק להחליף לנו ראוטר פרט ללהיתקשר עליהם כל ניתוק שני(כי עד שהם יענו אני יפספס ניתוק אחד) עד שהם יתיעשו ויחליפו...
עריכה:
התקשרתי לבזק אחרי 40 דקות ענו לי עדכנו את הראוטר ואמרו שזה יסתדר.....
עברה מאז חצי שעה ושוב התנתק האינטרנט....
erlid- מנהל אירועים
-
מספר הודעות : 5583
גיל : 31
Re: שוב המזל שלי....
תתקשר ותבקש שיביאו טכנאי
TemanNinja- מנהל קלאן צאט
-
מספר הודעות : 3383
גיל : 27
מיקום : לסטר
Re: שוב המזל שלי....
זה לא יעזור הראוטר בעיתי זה כל הדגם!!!!!War Lion כתב:תתקשר ותבקש שיביאו טכנאי
erlid- מנהל אירועים
-
מספר הודעות : 5583
גיל : 31
Re: שוב המזל שלי....
תתקשר ותזמין טכנאי תדגיש להם שהבעיה היא במודם ולא מאצלם (למרות שהם יכולים לבדוק את זה)
הם מחוייבים להחליף לך את המודם אם הם לא מוכנים להחליף תבקש לדבר עם האחראי או מישהוא בדרגה יותר גבוהה
הם מחוייבים להחליף לך את המודם אם הם לא מוכנים להחליף תבקש לדבר עם האחראי או מישהוא בדרגה יותר גבוהה
S.D.68- מנהל פורום כללי
-
מספר הודעות : 2035
גיל : 111
מיקום : snoopland's
Re: שוב המזל שלי....
אחרי הטלפון השני ושכנוע שלהם באמיתותו של גוגל הם אמרו שאנחכנו יכולים ללכת לחנות שלהם להחליף לדגם השני
(עכשיו קרס לי שוב-קריסה הבאה ב14:32 לפי השעון של המחשב שלי-10 דקות אי דיוק)
(עכשיו קרס לי שוב-קריסה הבאה ב14:32 לפי השעון של המחשב שלי-10 דקות אי דיוק)
erlid- מנהל אירועים
-
מספר הודעות : 5583
גיל : 31
Re: שוב המזל שלי....
מקווה בשבילך שזה לא בתוספת תשלום חחח
S.D.68- מנהל פורום כללי
-
מספר הודעות : 2035
גיל : 111
מיקום : snoopland's
Re: שוב המזל שלי....
erlid כתב:אחרי הטלפון השני ושכנוע שלהם באמיתותו של גוגל הם אמרו שאנחכנו יכולים ללכת לחנות שלהם להחליף לדגם השני
(עכשיו קרס לי שוב-קריסה הבאה ב14:32 לפי השעון של המחשב שלי-10 דקות אי דיוק)
קרה לי אות והדבר עם נטוויז'ן אולי אזצלהם במערכת אין התאמה בין הספק לתשתית, וגם אם אמרת שלמי שיש את הדגם ש להראוטר הזה יש בעיו תכאלה אז כן כדאי מאוד שתחליף.......
Fairy Tanya- מנהל ראשי
-
מספר הודעות : 2238
גיל : 33
מיקום : Camelot
Re: שוב המזל שלי....
וקרס שוב....
ואם זה קורה לרוב (או בעיות בסגנון של זה)לכל מי שיש את הדגם הזה כמעט(לפי גוגל) אז זה בטוח בעיה בראוטר
ואם זה קורה לרוב (או בעיות בסגנון של זה)לכל מי שיש את הדגם הזה כמעט(לפי גוגל) אז זה בטוח בעיה בראוטר
erlid- מנהל אירועים
-
מספר הודעות : 5583
גיל : 31
עמוד 1 מתוך 1
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
|
|