runescape forum st
האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

+2
TemanNinja
erlid
6 posters

עמוד 1 מתוך 2 1, 2  Next

Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 26/04/11, 09:48 pm

טוב אז ככה:
השנה היה לי ברגרות במחשבים ששוה יח"ל אחת וכתבתי משחק שובר קירות
שנה הבאה יש עוד בגרות על אותו עיקרון רק צריך תוכנה יותר טובה ששווה 5 יח"ל(המורה שלי אמר שהוא הצליח לסדר שאני יוכל לעשות את זה-יש לו קשרים למרות שרכזת המגמה אמרה שאני לא יכול בגלל שמשרד החינוך פוחד שהבצפר ישתמש בזה כדי לקחת עוד כסף-לתלמיד הנדסת תוכנה הביתספר מקבל יותר מלתמיד מדעי המחשב-או כל כיתה אחרת)

ולנושא:
אז החלתתי לשדרג את המשחק שלי ובגרסה החדשה יהיו את הדברים הבאים:

-הוא יחיה על כל מחשב אם וינדוס (ואולי גם על xbox-זה די פשוט לעשות אני מטלבט)(בניגוד לקודם שהיה משחק דוס)
-יהיו הרבה סוגים של בונוסים(גם בקודם היה בהמשך רשימה של מה שיהיה)
- 4 סוגים שונים של כדורים(אחד בקודם רשימה בהמשך)
- 5 סוגי בלוקים(3 בקודם רשימה בהמשך)
- אם סוגרים את המשחק באמצא זה ישמור את המצב הנוכחי ויאפשר להתחיל מהמקום בו הופסק
- השלבים מיוצרים בצורה ראנדומאלית למעט כך שמספר הבלוקים מכל סוג הוא קבוע מראש (כמו בקודם)
- ניתן לבחור את מספר השורות של בלוקים ואת מספר הבלוקים מכל סוג (כמו בקודם)
-יש כמה פסילות(כמו בקודם)
-על כל בלוק שהורסים מקבלים נקודות(כמו בקודם)
- יש טבלת שיאים
- ניתן לשמור את השלב שנוצר ולשחק בו כמה שרוצים בעתיד
- ניתן להפסיק את המשחק באמצע ולחזור(הפסקה היה גם בקודם)
-* 3 סוגים של הבאר שמקפיץ את הכדור(כרגע אין אני מטלבט אם להוסיף)


סוגי הכדורים:
-רגיל-די ברור מזה
-כדור אש -הורס כל בלוק בפגיעה בודדה ואת הבלוקים שמיסביבו
-ככדור שלא חשבתי על שם בשבילו עדיין- הורס כל בלוק בפגיעה וממשיך עד לפגיעה בקיר(הבלוקים לא מחזירים אותו)
-כדור משלוב - כמו כבור אש וכדור בלי שם ביחד

סוגים בלוקים:
-בלוק רגיל
-בלוק פגיעה כפולה
-בלוק פגיעה משולשת
-בלוק לא שביר(נשאר תמיד)
-בלוק מתפוצץ-משמיד את כל הבלוקים שמסביבו כשנפגע

סוגי בארים(אם אני יוסף בסוף):
-רגיל
-תופס- יכול לתפוס את הכדור ולשגר אותו במקום המתבקש
-יורה-יכול לירות על בלוקים ולהרוס אותם
-משולב-תופס+יורה


סוגי בונוסים(טובים ורעים):
-משנה את סוג הכדור לאש
-משנה את סוג הכדו לבלי שם(אם לוקחים את שנים זה משתנה למשולב)
-*משנה את סוג הבאר לתופס(אםאני יעשה)
-*משנה את סוג הבאר ליורה(אם אני יעשה)(אם לוקחים את שניהם אז משולב)
-מוסיף כדור
-מגדיל כדור
-מקטין כדור
-מגדיל באר(אני לא יודע אם אני יוסף יש לי כמה בעיות תכניות איתו כרגע)
-מקטין באר(כנ"ל)
-מודיר פסילה
-*מוסיף פסילה(אני לא בטוח אם אני יוסיף)


שאלות:
1)יש לכם רעיונות לתוספות מעניינות נוספות שאני יוסיף?(לכל אחת מהקטגוריות)
2)הדברים שאולי אני יוסיף-כדאי להוסיף?
3)כמה בלוקים לשים בשורה?(כרגע זה על 15)
4)כמה שורות לשים(ניתן לשנות בהגדרת כרגע הברירת מחדל זה 10 והמקסימום זה 15)
5)כמה שורות רווח צריך בשביל הכדור?(כרגע 5)
6)רעיונות לעיצוב-לכל מצב של כל דבר יש תמונה משלו(לבלוקים שפוגעים בהם פעמים יש שתיים ולאלו ש3 יש 3)
7)באיזה גודל לעשות את הבונוסים (כרגע הבלוקים הם 60X30)
Coolמישהו יודע איך אני עושה תמונה עגולה בלי רקע?(אני צריך בשביל הכדורים והצלחתי לעשות רק עיגול על רקע לבן למרות שעשיתי בפוטושופ והגדרתי שיש רקע שקוף)
עריכה:
9)כרגע הסיכוי שכל בונוס יצא הם בערך שווים לשנות או להשאיר ככה?
שאלות נוספות אולי יתווספו בהמשך


תודה לעונים




נערך לאחרונה על-ידי erlid בתאריך 13/05/11, 11:28 pm, סך-הכל נערך 2 פעמים
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי TemanNinja 26/04/11, 11:43 pm

אהה זה זה עם המגש שאתה מחזיר את הכדור באוויר בלי שיפול וצריך להרות תלבנים?
TemanNinja
TemanNinja
מנהל קלאן צאט
מנהל קלאן צאט

Male
מספר הודעות : 3383
גיל : 27
מיקום : לסטר

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 27/04/11, 01:56 am

כן
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי shani d 27/04/11, 02:58 am

אמממ כידוע לך כמו שדיברנו אתמול
אני יכול לעזור לך בכמה דברים
אפילו MAIN MENU אני יכול להכין[תלוי אם אני אצליח]
shani d
shani d
מנהל קלאן צאט
מנהל קלאן צאט

Female
מספר הודעות : 957
גיל : 30

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי Osher Is Me 27/04/11, 11:34 am

אם זה משחק עם כמה שלבים אתה יכול להוסיף בונוס שיהיה נדיר וידלג על השלב.
Osher Is Me
Osher Is Me
מנהל מידע
מנהל מידע

Male
מספר הודעות : 4505
גיל : 27
מיקום : איפה שקורדל אומרת לי ;)

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 27/04/11, 01:06 pm

אני לא מתכוון לעשות כמה שלבים ברף מסוים פשוט יש אפשרות לשמור את השלב שזה יצר באופן ראנדומאלי ואז בעתיד יש לך אפשרות לבחור איזה שלב אתה רוצה
(אני לי כוח להכין שלבים לבד)
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 28/04/11, 10:50 pm

אוווווווווווווופפפפפפפ

גמרתי את הבסיס ותיקנתי את כל הבאגים נשאר לי רק קצט דברים שצריך לעשות בקוד וצריך לעשות אותם אחרי הגרפיקה Sad

מישהוא יכול לעזור לי בעיצובים לחלקים במשחק(אני יוסיף כל מי שיעזור לאודות)
אני ישמח גם לעוד רעיונות
או אם מישהוא רוצה את הגרסת אלפה כדי לחפש באגים או לראות איך זה בנתיים אני גם יכול לתת
(באלפה יש סוג אחד של כל דבר ואין בונוסים ואין מסגרת נראית למגרש מה שגם מעצבן והמספר שורות וכל שאר הדברים קבועים מראש וכמובן שהגרפיקה גרוע כי לא השקעי בזה כלכך אם כי על עיצוב לבלוק חשבתי הרבה זמן ובסוף יצא לי גרוע והשתמשתי בו גם לבאר)


avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 30/04/11, 10:50 pm

הנה מה שיש לי בנתיים

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Unledkv



הכדור המוזר הזה זה הכי טוב שהצלחתי לעשות בטור כדור משולב(רק הרגיל יצא לי טוב)

זה רק אני או שהבלוקים גדולים מידי ואני צריך להקטין אותם ולהוסיף עוד הרבה?
(אם הכדור המשולב-זה שבתמונה אני מנקה את המגרש בשניות)
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי Fairy Tanya 30/04/11, 11:10 pm

הבלוקים בסדר גמור תגדיל קצת את הבסיס ועשית טריפל פוסט XD
לגבי העיצוב המממ אתה יכול לעשות שכל שורה של בלוקים תהיה בצבע אחר? זה יכול להיות נחמד ותוסיף איזו תמונה ברקע אם אתה יכול , לא משהו שאנשים יתרכזו בו כשהם ישחקו במשחק אלה משהו שהוא קישוט אבל לא מושך את העין יותר מידי
Fairy Tanya
Fairy Tanya
מנהל ראשי
מנהל ראשי

Female
מספר הודעות : 2238
גיל : 33
מיקום : Camelot

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי QuArTeR12 30/04/11, 11:12 pm

נראה לי שאם יש הפרשים של יותר מ24 שעות זה לא ניחשב טריפל
QuArTeR12
QuArTeR12
כוכב עולה
כוכב עולה

Male
מספר הודעות : 2009

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 30/04/11, 11:21 pm

א)
quarter12 כתב:נראה לי שאם יש הפרשים של יותר מ24 שעות זה לא ניחשב טריפל
יפה אמרת
את מוזמנת לבדוק בחוקים
ב)יהיו 4 סוגים של בלוקים כל אחד נראה אחרת ולחלק יש כמה מצבים פשוט אני נתקע אם לחשוב על עיצוב
ג)תהיה תמונת רקע אם אני ימצא משהוא המשחק עדיין בשלבי פיתוח בסיסיים(אלפה) אני צריך לקבוע כגרע את הסוג של הכדור והכל מראש וזה לא משתנה בזמן המשחק כי עדיין לא עשיתי(או הצלחתי לחשוב על עיצוב) לבונוסים שמשנים את הסוג של הכדור לדוגמה או כל בונוס אחר

אני לא יצירתי ואני נתקע שעות על עיצובים קטנים וזה משגע אותי

ות לא חושב שזה שאם הכדורים הטובים פשר לנצח בשניות זה קצט יותר מידי קל?
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי TemanNinja 30/04/11, 11:39 pm

יפה המשחק שלך
TemanNinja
TemanNinja
מנהל קלאן צאט
מנהל קלאן צאט

Male
מספר הודעות : 3383
גיל : 27
מיקום : לסטר

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 30/04/11, 11:45 pm

אם אתה רוצה אני יכול לשלוח לך את הגרסאת אלפה(תבחר מראש כמה שורות של בלוקים על 15 ואיזה סוג של כדור -רגיל אש זה שלא החלתתי על שם בשבילו או המשולב)
או שאני יכול לתת לך את הגרסה הקודמת שקיבלתי עליה 100 ביחידת בגרות 1 למרות שיש בא באג אחד די מעצבן והחלק היותר גרוע זה משחק דוס בעיקרון אז גם הגרפיקה לא משהוא וגם אם יש לך וידווס מעל xp או 64 ביט זה לא יפעל (גם על xp 32 זה לא תמיד פועל אבל בדרך כלל כן)

שזה יהיה גמור(יקח עוד חודשים במקרה הטוב לפי הזמן שלוקח לי לעשות את הגרפיקה) אני ישלך את המשחק לכל מי שיבקש גם לך אם תרצה
(וגם את הקוד המפחיד אם מישהוא ירצה-הוא יהיה איזה 2000 שורות אני מניח שהוא יהיה גמור לגמרי עכשיו יש לי בערך 1500 ובעשרות קבצים שונים.....)
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי Osher Is Me 01/05/11, 12:02 am

נראה ממש יפה Smile
Osher Is Me
Osher Is Me
מנהל מידע
מנהל מידע

Male
מספר הודעות : 4505
גיל : 27
מיקום : איפה שקורדל אומרת לי ;)

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 01/05/11, 12:06 am

מישהוא/מישהיא רוצה מקם כבוד באודות על עזרה בהכנה התמונות שאני צריך?
(חסרות לי איזה 15 תמונות כרגע ואני לא יגמור להכין את כולם לבד בחיים בקצב הזה)

וציפת שזה לא יצא יפה תראה כמה שורות כתבתי רק בשביל(רוב) החלק שעושה שהכדורים ישנו כיוון שהם פוגעים במשהוא(השורות אם ה// זה הערות ושורות שלא משתמשים בהם)

קוד:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using Microsoft.Xna.Framework;

namespace wallBraeker
{
    class Colusion
    {
        private static int highestRow;
        private static int lowestRow;
        private static int[] rowHit = new int[Settings.rows];

        private static bool blockHit(Ball ball, Block block)
        {
            int cb =(int) Math.Sqrt( (Math.Pow(ball.radius,2))/2) ;
            int speedx = ball.speedx, speedy = ball.speedy;

            if (block.status == true)
            {
                if (speedx < ball.radius)
                    speedx = ball.radius;
                if (speedy < ball.radius)
                    speedy = ball.radius;
                //botom y
                if ((ball.y - ball.radius) >= (block.y + Block.ysize) && (ball.y - ball.radius) < (block.y + Block.ysize + speedy) &&
                    (ball.x >= block.x) && (ball.x <= (block.x + Block.xsize)))
                {
                    removeBlock(block, ball, "y");
                    return true;
                }

                //top y
                else if ((ball.y + ball.radius) <= (block.y) && (ball.y + ball.radius) > (block.y + speedy) &&
                        (ball.x >= block.x) && (ball.x <= (block.x + Block.xsize)))
                {
                    removeBlock(block, ball, "y");
                    return true;
                }

                //right x
                else if ((((ball.x - ball.radius) >= (block.x + Block.xsize)) && ((ball.x - ball.radius) < (block.x + Block.xsize + speedx)))
                    && ((ball.y >= block.y) && (ball.y <= (block.y + Block.ysize))))
                {
                    removeBlock(block, ball, "x");
                    return true;
                }

                //left x
                else if ((((ball.x + ball.radius) <= (block.x)) && ((ball.x + ball.radius) > (block.x + speedx)))
                    && ((ball.y >= block.y) && (ball.y <= (block.y + Block.ysize))))
                {
                    removeBlock(block, ball, "x");
                    return true;
                }
                else
                    blockHit2(ball, block);
                //botom left corner
                //else if ((((ball.y - cb) >= (block.y + Block.ysize)) && ((ball.y - cb) < (block.y + Block.ysize + speedy)) &&
                //        (((ball.x + cb) <= block.x) && (ball.x + cb) > block.x - speedx)))
                //{
                //    removeBlock(block, ball, "xy");
                //    return true;
                //}

                ////top left corner
                //else if (((ball.y + cb) <= block.y) && ((ball.y + cb) > block.y - speedy) &&
                //        (((ball.x + cb) <= block.x) && ((ball.x + cb) > block.x - speedx)))
                //{
                //    removeBlock(block, ball, "xy");
                //    return true;
                //}

                ////botom right corner
                //else if (((ball.y - cb) >= (block.y + Block.ysize)) && ((ball.y - cb) < (block.y + Block.ysize + speedy)) &&
                //        (((ball.x - cb) >= (block.x + Block.xsize)) && ((ball.x - cb) < (block.x + Block.xsize + speedx))))
                //{
                //    removeBlock(block, ball, "xy");
                //    return true;
                //}

                ////top right corner
                //else if (((ball.y + cb <= block.y)) && ((ball.y + cb > block.y - speedy)) &&
                //        (((ball.x - cb) >= (block.x + Block.xsize)) && ((ball.x - cb) < (block.x + Block.xsize + speedx))))
                //{
                //    removeBlock(block, ball, "xy");
                //    return true;
                //}
            }
            return false;
        }

        private static bool wallHit(Ball ball)
        {
            if (ball.x >= (Settings.RightWall - ball.radius - 2))
            {
                ball.changeDirection("x");
                return true;
            }

            if (ball.x <= (Settings.LeftWall + ball.radius + 2))
            {
                ball.changeDirection("x");
                return true;
            }

            if (ball.y <= (Settings.TopWall - ball.radius - 2))
            {
                ball.changeDirection("y");
                return true;
            }

            if ((ball.y <= (Settings.BottomWall - ball.radius))&&(ball.y > (Settings.BottomWall - ball.radius - ball.speedy)))
            {
                controlBarHit(ball);
                return true;
            }
            if (ball.y > Settings.BottomWall)
                Player.die();
            return false;
        }

        private static void controlBarHit(Ball ball)
        {
            {  // x,y are controllbar cords
                if ((ball.x + ball.radius >= controllBar.x) && (ball.x - ball.radius <= (controllBar.x + controllBar.xSize)))
                {
                 
                    if ((ball.x  > controllBar.x + (controllBar.xSize / 4)) && (ball.x < controllBar.x + (3 * (controllBar.xSize / 4))))
                    {
                        ball.setSpeed("1");
                    }
                    else
                    {
                        ball.setSpeed("2");
                    }
                    ball.changeDirection("y");
                }
                else
                {
                    Game1.balls.Remove(ball);
                    if (Game1.balls.Count == 0)
                        Player.die();
                }
            }
        }

        public static bool colide(Ball ball, IList <Block> blocks)
        {
            if (wallHit(ball))
                return true;
            else
            {
                //foreach(Block block in blocks)
                //    if(blockHit(ball,block))
                //        return true;
                /****baged****/
                if (rowHit[(lowestRow)] == Settings.blocksPerRow)
                    lowestRow--;
                bool endLoop = false;
                for (int i = lowestRow; i >= highestRow; i--)
                //for (int i = highestRow; i >= lowestRow; i--)
                {
                    for (int j = 0; j < Settings.blocksPerRow; j++)
                    {

                        int f = ( (i) * Settings.blocksPerRow) + j;
                        if (f == (Settings.blocksPerRow * Settings.rows))
                        {
                            endLoop = true;
                            break;
                        }


                        if (blockHit(ball, blocks[f]))
                        {
                            rowHit[(i)]++;
                            if ((i == highestRow)&&(highestRow>0))
                                highestRow--;
                            return true;
                        }
                    }
                    if (endLoop)
                        break;
                }

            }
            return false;
        }

        public static void reset()
        {
            highestRow = Settings.rows-1;
            lowestRow = highestRow;
            for (int i = 0; i < rowHit.Length; i++)
                rowHit[i] = 0;
        }

        private static void removeBlock(Block block, Ball ball,string direction)
        {
            int i;
            bool bonus;
            if ((ball.type == "fire") || (ball.type == "ultra") || (ball.type == "super"))
            {
                    block.complateDel();
                if ((ball.type == "fire") || (ball.type == "super"))
               
                    foreach (Block block2 in Game1.blocks)
                    {
                        if (block2.status == true)
                            if ((block.sairel == block2.sairel + 1) || (block.sairel == block2.sairel - 1) ||
                                (block.sairel == block2.sairel + 100) || (block.sairel == block2.sairel + 101) || (block.sairel == block2.sairel + 99) ||
                                (block.sairel == block2.sairel - 100) || (block.sairel == block2.sairel - 101) || (block.sairel == block2.sairel - Settings.blocksPerRow - 1))
                            {
                                block2.complateDel();
                                i = block2.sairel / 100;
                                rowHit[i]++;
                                if ((i == highestRow) && (highestRow > 0))
                                    highestRow--;
                            }
                    }
                    if (ball.type == "fire")
                        ball.changeDirection(direction);
               
                bonus = true;
            }
            else
            {
                bonus = block.del();
                ball.changeDirection(direction);
            }
            if (bonus)
            {
                int temp = other.random.Next(30);
                if ((temp == 7) || (temp == 24))
                    Game1.bonus.set(block);
            }
        }

        private static Vector2 TexturesCollide(Color[,] tex1, Matrix mat1, Color[,] tex2, Matrix mat2)
        {
            Matrix mat1to2 = mat1 * Matrix.Invert(mat2);
            int width1 = tex1.GetLength(0);
            int height1 = tex1.GetLength(1);
            int width2 = tex2.GetLength(0);
            int height2 = tex2.GetLength(1);

            for (int x1 = 0; x1 < width1; x1++)
            {
                for (int y1 = 0; y1 < height1; y1++)
                {
                    Vector2 pos1 = new Vector2(x1, y1);
                    Vector2 pos2 = Vector2.Transform(pos1, mat1to2);

                    int x2 = (int)pos2.X;
                    int y2 = (int)pos2.Y;
                    if ((x2 >= 0) && (x2 < width2))
                    {
                        if ((y2 >= 0) && (y2 < height2))
                        {
                            if (tex1[x1, y1].A > 0)
                            {
                                if (tex2[x2, y2].A > 0)
                                {
                                    Vector2 screenPos = Vector2.Transform(pos1, mat1);
                                    return screenPos;
                                }
                            }
                        }
                    }
                }
            }

            return new Vector2(-1, -1);
        }

        private static bool blockHit2(Ball ball, Block block)
        {
            if (block.status == true)
            {
                Vector2 vec;
                Color[,] color1, color2;
                switch (ball.type)
                {
                    case "normal":
                        color1 = Grphices.Ball.normalColorArray;
                        break;
                    case "fire":
                        color1 = Grphices.Ball.fireColorArray;
                        break;
                    case "ultra":
                        color1 = Grphices.Ball.ultraColorArray;
                        break;
                    case "super":
                        color1 = Grphices.Ball.superColorArray;
                        break;
                    default:
                        return false;

                }
                switch (block.type)
                {
                    case "normal":
                        color2 = Grphices.Block.normalColorArray;
                        break;
                    case "unbreakable":
                        color2 = Grphices.Block.unbreakableColorArray;
                        break;
                    case "doubleHit":
                        if (block.hits == 0)
                            color2 = Grphices.Block.doubleHit1ColorArray;
                        else
                            color2 = Grphices.Block.doubleHit2ColorArray;
                        break;
                    case "tripelHit":
                        if (block.hits == 0)
                            color2 = Grphices.Block.tripleHit1ColorArray;
                        else if (block.hits == 1)
                            color2 = Grphices.Block.tripleHit2ColorArray;
                        else
                            color2 = Grphices.Block.tripleHit3ColorArray;
                        break;
                    case "explosive":
                        color2 = Grphices.Block.explosiveColorArray;
                        break;
                    default:
                        return false;

                }
                vec = TexturesCollide(color1, ball.getMatrix(), color2, block.getMatrix());
                if (vec != new Vector2(-1, -1))
                {
                    string direction = "";
                    if ((vec.X >= block.x) && (vec.X <= block.x + Block.xsize))
                        direction += "x";
                    if ((vec.Y >= block.y) && (vec.Y <= block.y + Block.ysize))
                        direction += "y";
                    removeBlock(block, ball, direction);
                    return true;
                }
                else
                    return false;

            }
            return false;
        }
       
 
    }
}
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 02/05/11, 01:41 am

תמונה עדכנית
עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Unledun



לדעתכם זה גודל סביר של כדור/בלוקים?
במצב הקודם פשוט מנצחים בחצי דקה אם יש את אחד הכדורים הטובים וזה יותר מידי מהיר
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי Fairy Tanya 02/05/11, 01:44 am

אני יכולה לעזור לך בעיצוב התמונות זאת לא תהיה בעיה בשבילי Smile
Fairy Tanya
Fairy Tanya
מנהל ראשי
מנהל ראשי

Female
מספר הודעות : 2238
גיל : 33
מיקום : Camelot

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 02/05/11, 01:49 am

Dark Angel כתב:אני יכולה לעזור לך בעיצוב התמונות זאת לא תהיה בעיה בשבילי Smile

תודה אני שישמח (גם חבר שלי אמר שהוא יעזור)

ויש לך תשובה לשאלה האחרונה שלי?
הגודל של הכדור והבלוקים נראה בסדר?(זה חצי מהתמונה הראשונה-הקטנתי כי היה מעט מידי בלוקים ואם אחד מ3 הכדורים המיוחדים המשחק היה נגמר יותר מידי מהר)
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי Fairy Tanya 02/05/11, 02:00 am

עכשיו הגודל שלהם בסדר גמור בתמונה שהעלית מקודם הגודל שלהם היה גדול מידי לפי דעתי
לגבי זה שהמשחק נגמר יותר מידי מהר ככה, אתה לא יכול להגדיל קצת את הבסיס במקום להקטין את הבלוקים ?
Fairy Tanya
Fairy Tanya
מנהל ראשי
מנהל ראשי

Female
מספר הודעות : 2238
גיל : 33
מיקום : Camelot

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 02/05/11, 02:06 am

הןא נגמר מהר מידי בקודם לא בזה
והוא נגמר כל כך מהר כי הבלוקים היו נגמרים כלכך מהר

עריכה: (אני אף פעם לא עושה דאבלים מחוץ לספאם !!!)
הוספתי תמונה לפסילות מה דעתכם?
עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Unledrz


avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי Fairy Tanya 02/05/11, 02:46 am

לפי דעתי אתה צריך לעשות או לבבות או כדורים לא את שניהם זה סתם נראה מוזר ם.ם
Fairy Tanya
Fairy Tanya
מנהל ראשי
מנהל ראשי

Female
מספר הודעות : 2238
גיל : 33
מיקום : Camelot

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 02/05/11, 12:29 pm

Crying or Very sad
לקח לי כל כך הרבה זמן לעשות את זה ....
אז מה עדיף ?
לבבות ?
כדורים?
זה?
משהוא אחר?(אם פרוט בבקשה לכל מי דבוחר באפשרות הזאת)
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי TemanNinja 02/05/11, 06:57 pm

כדורים
נימוק :
TemanNinja
TemanNinja
מנהל קלאן צאט
מנהל קלאן צאט

Male
מספר הודעות : 3383
גיל : 27
מיקום : לסטר

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 10/05/11, 09:08 pm

אם מישהו רוצה יש בטה ראשונה:
http://www.mediafire.com/?rrwvlcutf5g34nh
הערות:
*נא לא לשנות את מספר הבלוקים מכל סוג בהגדרות-כרגע עדיין לי לי תמונות של הבונוסים ושאר הסוגים של הבלוקים אז אם משנים המשחק אמור להיתקע או לכרוס
*אין עדיין בונוסים כי אין תמונות עדיין
*המשחק לא מסך מלא(אם כי הוא מאוד קרוב לזה-אני יסדר את זה בהמשך)
*התפריטים די בצד(גם את זה אני ישנה מתי שהוא)
*כשומרים שלב לא רואים את השם שכותבים לו
*אין עדיין טבלת שיאים
*אין עדין אפשרות לשמירת המשחק במקרה שיוצאים באמצע
אמממ נדמה לי שזה מסכם את הבעיות שיתוקנו בהמשך אם אתם מורידים ומוצאים עוד בבקשה להגיד לי

אני יודע שכרגע זה די מאפן אבן אתם מוזמנים לנסות(יש סיבה שזה בטה)
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה Empty Re: עזרה בכתיבת משחק(בעיקר עיצובית ורעיונית-לא דורש ידע בתכנות)-שוחררה בטא שניה

הודעה על ידי erlid 11/05/11, 08:47 pm

אני יודע שאני יצירתי עוד םחות מנעל ושהבקשה שלי מעידה על זה אבל
למישהוא יש רעיון מה לעשות בדירוגים של הברירת מחדל בטבלת שיאים?
כרגע זה נראה ככה:
1 name date score",
"2 name date score",
"3 name date score",
"4 name date score",
"5 name date score",
"6 name date score",
"7 name date score",
"8 name date score",
"9 name date score",
"10 name date score"
ואני צריך שבאמת יהיה מספר בניקוד אחרת הטבלת שיאים לא תפעל כמו שצריך
avatar
erlid
מנהל אירועים
מנהל אירועים

Male
מספר הודעות : 5583
גיל : 31

חזרה למעלה Go down

עמוד 1 מתוך 2 1, 2  Next

חזרה למעלה

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה